News - Chì ghjè u standard di a macchina di l'ossigenu medicale .Perchè 93% hè cunsideratu qualificatu?

Macchina ossigenu medicale deve esse 3 litri machine, nova machina cuncintrazzioni ossigenu fabbrica deve esse in più grande o uguali à 90% o più, dopu à usu quandu a cuncintrazzioni di ossigenu hè più bassu cà 82%, deve esse rimpiazzatu sieve molecular.Inoltre, i requisiti statali per e macchine di l'ossigenu medicale deve esse cun indicazione di cuncentrazione d'ossigenu è allarme di indicazione di fallimentu queste duie funzioni per ricurdà à l'utilizatore.

Allora, perchè a cuncentrazione di l'ossigenu di a macchina di l'ossigenu deve ghjunghje à 93% per esse qualificata, questu hè perchè in l'usu di l'ossigenu di a macchina di l'ossigenu medicale, à u stessu tempu, inhale ancu una parte di l'aria chì cuntene 20,98% di purezza di l'ossigenu, cusì chì u veru inhalation. di cuncintrazione di l'ossigenu serà ancu diluitu.Sicondu a prova, a cuncentrazione generale di l'ossigenu in a gola hè solu circa 45%.In cunfurmità cù e caratteristiche strutturali di u corpu umanu, l'inhalation di l'ossigenu per passà per 32 livelli di prucessu di decadenza, in fattu, u veru falà, 93% di a cuncintrazione di l'ossigenu, u corpu umanu dopu l'usu di l'ossigenu hè solu circa 30. % di a cuncentrazione di l'ossigenu.Dunque, per assicurà chì i pazienti ponu riceve un trattamentu assistitu da l'ossigenu, a cuncentrazione di l'ossigenu deve ghjunghje à 93% o uguale à 93%, per assicurà chì i bisogni di l'ossigenu di u paziente.

Nta l'ultimi anni, per via di u sviluppu di l'urbanizazione muderna, a qualità di l'aria intornu à e persone hè sempre peghju.Sempre più persone cumincianu à vene in cuntattu cù qualchi parolle, cum'è a terapia d'ossigenu, a barra di l'ossigenu, etc. A terapia di l'ossigenu hè un mezu medico assai estensivu in a medicina muderna.U so effettu principale hè di curregà l'ipoxia di u corpu causata da parechji fatturi esterni o internu, per ottene u scopu di trattà e malatie.Una volta chì i fatturi di l'ipoxia umana sò eliminati, l'inhalazione di l'ossigenu pò esse firmatu senza reazzioni avversi à u corpu.Sì parechje malatie umane cum'è enfisema, malatie coronaria è hemorrhage cerebral sò irreversibili, l'ossigenoterapia deve esse realizatu per un bellu pezzu, ma ùn significa micca chì u corpu umanu diventerà addicted to oxygen.Amonoy ossigenu generatore pò aiutà à realizà l'ossigenu. terapia in casa senza lascià a casa.

Amici, capite !

What is the standard of medical oxygen machine (1)


Tempu di Postu: Nov-29-2021