News - Amonoy machine à ossigenu CMEF spettaculu d'autunno

Amonoy oxygen machine CMEF autumn show

A China International Medical Equipment Fair (CMEF), una mostra di l'equipaggiu medicale, riunisce marchi internaziunali di l'equipaggiu medicale per cunnetta cù distributori, rivenditori, fabricatori, medichi, regulatori è agenzie di guvernu licenziati in u mondu.

Mostra i prudutti è e soluzioni innovatori di u mercatu novu à u mondu sanu, stabilisce una cullaburazione cù distributori lucali è stranieri, cullabureghja nantu à a fabricazione di l'Asia Sud-Est è ancu u mondu, amparà à navigà in a cumplessità di u mercatu regulatu è à custruisce a vostra reta via a nostra faccia. -serviziu di concierge di riunioni in linea / offline in CMEF.

Marchi sottu Hefei Amonoy Environmental Medical Equipment Co. : AMONOY 、 MEIZHIYANG tutti l'espositori. A marca Amonoy in Tmall, Jingdong Mall, u mercatu d'esportazione d'oltremare principalmente. MEIZHIYANG aderisce à u cuncettu di l'ossigenu sanu è l'ossigenu bellu, Amonoy Environmental Medical Company si concentra à dedicà si à a causa di a vita è a salute.A qualità è l'innuvazione sò guidate da dui roti, i prudutti è i servizii sò strettamente integrati, è ci sforzemu di fà chì ogni cliente riceve satisfaczione è salute.

Cù u tema di "tecnulugia innovativa è intelligente chì guidanu u futuru", questu CMEF è una serie di mostre hà tenutu una grande riunione in l'industria medica.Quasi 5000 imprese di marca da tutta a catena industriale di i dispositi medichi in casa è in l'esteru si sò riuniti quì per assistisce à u novu futuru di l'industria.

À u listessu tempu, a linea di prudutti di i dispositi medichi hà tenutu un seminariu cù u tema di "reunione di spartera di cunniscenze nantu à similitudini è differenze di certificazione internaziunale è teste di i dispositi medichi attivi".U seminariu, cun esperti di a linea di prudutti di i dispositi medichi cum'è lettori, hà spiegatu in modu cumpletu cumu l'imprese duveranu risponde à i requisiti di e pulitiche è di i regulamenti da dui aspetti: l'interpretazione di e disposizioni nantu à l'autoispezione di a registrazione di i dispositi medichi (Exposure Draft) è e differenze principali. trà e versioni attuali di i dispositi medichi attivi in ​​casa è à l'esteru.A riunione hà attiratu quasi 100 imprese à participà, è i participanti anu rispostu cù entusiasmu è dicenu chì anu benefiziu assai.

Attualmente, a sub-salute hè u focu di l'industria medica di famiglia.L'alleviazione è a prevenzione di a sub-salute hè ancu un mercatu cù prospettive di sviluppu rapidu per l'industria medica è di salute di a famiglia.U generatore d'ossigenu Amonoy pò filtrà e sustanzi dannusu in l'aria, prumove u metabolismu umanu è mantene u corpu umanu luntanu da a sub-salute.

Amonoy-oxygen-machine-CMEF-autumn-shownews


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019